Beijing Orient Science & Technology Co., Ltd. hà lanciatu u sistema uriginale di rilevamentu di veiculi di tippu cabina per furnisce à i pruprietarii un serviziu più rilassatu, cunveniente è assicuratu

A parolla "rifugiu" deve esse familiare per tutti noi. Avemu intesu parlà di "ospedale di rifugiu", "laburatoriu di tippu rifugiu", "sala di prova di rifugiu" ecc. Ancu se u rifugiu hè chjucu, hà grandi rializazioni! Oghje, vulemu sparte cun voi un novu termine - "sistema di rilevazione di veiculi di tippu rifugiu"! Oghje, cù u sviluppu di a scienza è di a tecnulugia, hè l'ispezione annuale di u tippu di riparu di automobili?

hrt (1)

Sun Jianhua, presidente di u cunsigliu di Beijing Orient Science & Technology Co., Ltd., hà dettu: "u nostru sistema di rilevazione di veiculi di tippu cabina appena lanciatu hà stu dirittu di pruprietà intellettuale indipendente. Semu principalmente attraversu sta tecnulugia brevettata in u mercatu, per furnisce servizii di prova per i pruprietari di auto. »

hrt (2)

À l'origine, stu sistema hè statu sviluppatu è messu in usu da Beijing Orient Science & Technology Co., Ltd. Basatu nantu à u rispettu di e norme d'ispezione di i veiculi cinesi, u sistema digerisce è assorbe e norme internaziunali di rilevazione di i veiculi è li integra. Combinatu cù tecnulugia Internet intelligente, pò compie rapidamente è cun precisione più di 1000 elementi di travagliu di rilevazione in tutte e ottu categurie aduprendu u modu mudernu di tavuletta manuale, interazzione omu-urdinatore è cunnessione di basa di dati.

Secunnu i regolamenti pertinenti: i veiculi di passeggeri chjuchi è micro chì ùn operanu micca sò esentati da l'ispezione in 6 anni; quelli di più di 6 anni sò ispezionati una volta à l'annu; quelli di più di 15 anni sò ispezionati ogni 6 mesi. Quandu si tratta di l'ispezione di l'auto, i picculi partenarii "cambieranu u culore" ogni volta chì parlanu di l'ispezione di l'auto. Se ci sò parechje vitture in a pianta di ispezione, a strada hè sempre luntana. A "stazione d'ispezione di i veiculi cunvenienti di tippu rifugiu" dà pienu ghjocu à e caratteristiche "chjuche, intelligenti è flessibili" di u "sistema di rilevazione di veiculi di tippu rifugiu". Installa "stazione d'ispezione cunveniente" in i negozii di riparazione di l'automobile di a cità, i magazini di vendita di vitture, parcheggi, zone residenziali è altri veiculi in a cità, in modu da facilità a ghjente à ispezionà e vitture vicine, è risolve à fondu u prublema cronicu di " ispezione di veiculi difficiuli "per un bellu pezzu.

nfggf

Sun Jianhua, presidente di Beijing Orient Science & Technology Co., Ltd., hà dettu: "i vantaghji di a nostra tecnulugia anu principalmente per a situazione attuale, vale à dì a doppia circulazione. In termini di circulazione esterna, esportemu versu l'Asia sudorientale è l'Europa. In termini di circulazione interna, furnimu principalmente a nova industria di servizii. Facemu l'ispezione annuale è l'ispezione secondaria, cumprendu l'esame fisicu abituale di e vitture è u diagnosticu di manutenzione. Quessi sò i nostri vantaghji. »

Cù u "sistema di rilevazione di veiculi di tippu rifugiu", l'ispezione di u veiculu hè più semplice. Per l'istituzioni di prova, hè flessibile è cunveniente, è pò esse adupratu immediatamente. Elimina l'installazione di l'equipaggiu è u ligame di debugging (ùn hè micca necessariu custruisce un attellu), salva l'investimentu in ingegneria civile è riduce assai l'investimentu è i costi di custruzzione. Per i prupietarii di vittura, i punti di rilevazione ponu esse installati in u locu centralizatu di i veiculi urbani, chì hè più cunveniente per e masse per ispezionà i veiculi vicini, evità u viaghju à longa distanza di i veiculi, risparmià u cunsumu d'energia è riduce a congestione di a strada.

Sun Jianhua, presidente di Beijing Orient Science & Technology Co., Ltd., hà continuatu: "per esempiu, quandu simu in Pechino, l'ispezione principale di i veiculi hè di circa 50 chilometri. Se lascemu à tutti i pruprietari di verificà a vittura à a porta, prima, a congestione di a strada serà ridutta, secondu, l'emissioni di i veiculi seranu ridotte. Terzu, salvaremu u nostru tempu, chì hè u nostru più impurtante Un vantaghju impurtante. »

In u futuru, l'imprese lanceranu cun vigore prove convenienti di rifugiu, cù 2000 stazioni di prova distribuite in ogni angulu di a cità, furnendu un serviziu più rilassatu, cunveniente è assicuratu per i pruprietari di veiculi.


Tempu di pubblicazione: Ott-28-2020